Graduation's Day

12:40 AM Edit This 0 Comments »
salam followers & readers...
hahaha... hmpr gnp 1bln aku dh jg graduan....nk cter ckt la...


B’tarikh:24 Oktober 2011
Masa:1430 wktu M'sia
Tempat:DATC, UiTM Shah Alam
Sidang: Ke-7
Fakulti Pengurusan P’niagaan (Kewangan) & Perbankan Islam

Tahniah & Congratulation!!!...ramai yg wish kt aku especially my beloved parents,classmates + their parents…I just said…thanks ,terima kasih with hapi smily in my face.B’debar-debar rse utk naek ke ats pentas..dup dap..dup dap.rse nervous tak t’kate…tgn dh sejuk  cz duk dlm dwn b’air-cond n kt luar hujan trn agk lbt as a hujan rahmat.hbs r klu salam Naib Canselor,tgnku sejuk ..nnt pe lak die kate..malu aku,mne nk ltk mukaku…*atiku b’kata*.mklmlah agk lme lbh kurang 10thn namaku out of list as top student…gagaga.2la padahnyer stdy maen2,rslt xgempak..hehe.kt bwh nie aku share pict2 tyme convo...xdpt aku b'possing ngn classmates cz wktu yg sgkt ngn org yg beribu-ribu..ssh nk jmpe...sedeynyer..sob3

tyme tggu+kol  my frendz....


byk munge2....


red roses my choice without tddybear...

cntk munge nie...munge2 pe nme ko???


pict2 kt bwh nie tyme tgh ciap2 pki jbh+hood+mortar....wif classmates










aftr ciap pki jbh & b4 enter the hall...meet my sporting lecturer Mrs.Shefa









on stage...

my parents yg byk b'korban shgga aku b'jya....Jasa2mu xdpt kubalas...


hahaha....hehehe..hohoho...huhuhu

wif my housemate..fiza



my parents wif fiza's parents

souvenir from UiTM...





my scroll...


akhir skli b4 hbs convo...semua graduan diminta menyanyikan lgu...

UiTM Dihatiku...

Wujudku di sini di tanah anak merdeka
Bagai obor ilmu memayungi putra putrinya
Pelopor hidup budaya bangsa,agama, negara
Pembentuk akhlak manusia agar jadi sempurna

Ku yang melangkah ke sini ingin mempelajari

Rahsia di muka bumi dengan cara hakiki
Tunjukkan aku jalan ilmumu untukku ku menuju
Destinasi cita-cita negara dan bangsaku

Majulah bangsa

Maju negara
Berkat usaha jaya MARA
Kami berikrar akan berjasa
Hingga kita berjaya……demi bangsa

Watikah yang kumiliki kan kusemat di hati

Janjiku kepada pertiwi untuk menabur bakti
Ku sempurnakan seikhlas hati membela negara
Doa restu ayah bondaku untuk semua
UiTM…Usaha Taqwa Mulia. 

rangkap t'akhir lirik lgu nie bt aku t'haru & b'semangat.. ..
UITM ALWAYS IN MY HEART...MUAAAAHHHH..
jmpe lg...tatata...


0 comments: